Jij bent waarschijnlijk al enige tijd ZZP-er of u bent net begonnen.
Jij zult dan ervaren hebben of gaan ervaren, dat de eerste opdrachten vanuit uw bestaande relatiekring kwamen of komen. Het spreekt ook voor zich, dat deze klanten tevreden en overtuigd waren van jouw kennen, kunnen en verrichte werkzaamheden. Echter het zal ook duidelijk zijn, dat het noodzakelijk is zorg te dragen voor nieuwe opdrachten en wel voordat de ouden zijn opgedroogd.
Daar blijkt voor veel ZZP-ers een probleem te liggen want dit betekent actief zijn / worden op commercieel communicatief gebied. Laat dit nu nét een onderdeel zijn waarin je geen of weinig werkervaring hebt en verkopen was het vak dat door collega's werd gedaan!
Kortom: Met deze twee avonden leren we jou de belangrijkste aspecten te beheersen en met deze kennisbagage kun je in eerste instantie vooruit.
In deze training van twee avonden komen de volgende aspecten aan bod:
Het telefonisch benaderen van de klant c.q. prospect. Relatie opbouw en waar zitten uw fouten in de gespreksaanpak. Presenteren en overtuigen. Het omgaan met bezwaren, onderhandelen en het afsluiten van de opdracht
Resultaat: na deze twee avonden bent u bij toepassing van het geleerde in staat om:
Kantoor SiS Training (BusinessCenter de Vliert)
Victorialaan 15, gebouw C
5213 JG 's-HERTOGENBOSH
073 - 7519 547 / 06 1980 1986