Dag 1: Commerciële gedragshouding, Inzicht in gedraging en effecten daarvan. Onderscheidende factoren in communicatie. Persoonlijke belemmeringen en oorzaken van belemmeringen Opbouw en structuur commercieel gesprek. Behoefte van de opdrachtgever inventariseren.
Weet deelnemer, dat het uiteindelijke onderscheid niet in het product of dienst zit, echter in persoon zelf. Hij snapt dat dit kan bestaan naast zijn vakinhoudelijke kennis.
Weet hij tenslotte, dat hij uiteindelijk ZELF dit kennen zal dienen om te zetten in significant kunnen, daarbij ondersteund door manager en trainingscoach.
22 EN 23 FEBRUARI EN 20 MAART 2024
Trainingsduur is drie dagen van 08.30 uur tot 17.00 uur. Groepsgrootte maximaal 8 deelnemers.
De inbegrepen aangeboden lunch is van 12.30 uur tot 13.00 uur.
Bureau SiS Training is aangesloten bij OOM en bij WijTechniek.
Kantoor SiS Training, Business Centre de Vliert
Victorialaan 15, gebouw C
5213 JG 's-HERTOGENBOSCH
073 - 7519 547 / 06 1980 1986