Visie & Missie

Visie

  • Bij elk (commercieel) contact met de (potentiële) klant niet productgericht (IK) maar klantgericht (ANDER) denken en handelen met als finaal doel meer werkplezier voor de verkoper en toegevoegde waarde voor de gesprekspartner.
  • Beschouwde toegevoegde waarde in de ogen van de klant geeft vaak de wens richting de verkoper voor een zakelijke deal.  Dit geeft een significante kans op trouwe klanten alsmede meer opdrachten. 

Missie

Het werkterrein omvat alle medewerkers met klantcontact binnen commerciële organisaties
Het bestaansrecht is het leveren van toegevoegde waarde binnen training- en/of coachingstrajecten aangaande klantgericht verkopen/communiceren in denken en handelen, met als doel meer omzet en/of meer marge.
De overtuiging is dat indien een medewerker en manager in het dagelijks denken en handelen echt en oprecht klant- en/of medewerker gericht is, dit leidt naar persoonlijk vertrouwen alsmede loyaliteit en uiteindelijk naar significant meer werkplezier. Dit geeft een grotere inzet en dus meer omzet/afzet.
De normen en waarden zijn; geen trucs en spelgedrag maar echt en onszelf zijn in de persoonlijke benadering.
De intentie is door commerciële trainingen gevolgd door na-sessie trajecten alsmede persoonlijke coaching, dit denken en handelen bij de deelnemer te bewerkstelligen

 Dit alles wordt gedragen door reële ambitie