Ga naar de inhoud

Training aanbod

11 Time Management en Werkplanning

Wat leert men?

DAGTRAINING

De basis van timemanagementClassificeer je activiteiten. De kunst van timemanagement


Een plan maken
Zo ga je te werk. Stel prioriteiten. Spoed. Waarom heb je tijd tekort? Uitstellen. Faalangst. Perfectionisme. Moeite met nee-zeggen. Chaotische werkplek


Praktische tips
Vergaderingen. Telefoon (ook mobiel). Email. Verstoringen van buitenaf 


Leert de eigen en andermans kernkwaliteiten kennen.


Analyse van het huidig werkinhoud


Realistisch plannen


Valkuilen


Werkweek en routeplanning voor accountmanagers
Alleen buitendienst. 


Klantenbestand (piramide) opgedeeld in 16 segmenten
. Alleen buitendienst

Wat kan en weet een deelnemer na deze dag training?

TIJD VLIEGT, ECHTER JE BENT ZÉLF DE PILOOT!


Weet deelnemer, dat een dagindeling alleen door hem zelf gemaakt wordt. De deelnemer weet hoe zijn activiteiten te classificeren. Hij/zij weet hoe dit vervolgens prioriteit te geven. Hij/zij weet zijn dagschema in te richten ook ten opzichte van de collega’s.


Deelnemer weet nu hoe realistisch te plannen.. Deelnemer ziet en weet beter waar de valkuilen liggen en hoe daarop te anticiperen.


De deelnemer kan en weet dit daarna in te zetten op een klantgerichte, gedoseerde en gestructureerde wijze.


Weet deelnemer tenslotte, dat hij/zij uiteindelijk ZELF dit kennen zal dienen om te zetten in significant kunnen, daarbij ondersteund door manager en collega’s