ZZP  Succesvol zijn in Commerciële Communicatie

Je succesvol onderscheiden als ZZP-er binnen jouw afzetmarkt!

Op zoek naar nieuwe klanten, maar hoe doe je dat succesvol?

U bent waarschijnlijk al enige tijd ZZP-er of u bent net begonnen. U zult dan ervaren hebben of gaan ervaren, dat de eerste opdrachten vanuit uw bestaande relatiekring kwamen of komen. Het spreekt ook voor zich, dat deze klanten tevreden en overtuigd waren van uw kennen, kunnen en verrichte werkzaamheden. Echter het zal ook duidelijk zijn, dat het noodzakelijk is zorg te dragen voor nieuwe opdrachten en wel voordat de ouden zijn opgedroogd.

Kortom: Acquisitie plegen is noodzakelijk  en dat tussen de bedrijven door, immers u bent ZZP-er. 

De training

  • Hoeveel moeite kost het u om een afspraak te maken met een prospect? Hoe vaak geeft u ‘gratis’ advies? Wanneer start u met het in rekening brengen en krijgt u dan waar u recht op heeft?
  • Heeft u offertes gemaakt die zijn gebruikt om de order bij uw concurrent goedkoper te krijgen? Hoe vaak heeft u het gevoel dat uw (vak-)technische kennis niet landt in het bedrijfsleven?  Hoe vaak krijgt u te horen dat duurzaamheid te duur is of onbekend is welk rendement het oplevert?

In deze training van twee avonden komen de volgende aspecten aan bod: 

Het telefonisch benaderen van de klant c.q. prospect. Relatie opbouw en waar zitten uw fouten in de gespreksaanpak. Presenteren en  overtuigen. Het omgaan met bezwaren, onderhandelen en het afsluiten van de opdracht

Resultaat

Resultaat: na deze twee avonden bent u bij toepassing van het geleerde in staat om:

  1. binnen warme of koude acquisitie wezenlijk meer afspraken te maken.
  2. u leert zó te praten en te denken, dat u voor uw gesprekspartner interessant blijft. U bent klantgerichter en kunt makkelijker overtuigen
  3. bezwaren worden een behandelingskwestie en geen parering
  4. meer loyaliteit te verkrijgen door uw nieuwe handelen en verkrijgt daardoor binnen onderhandelen en positief afsluiten wezenlijk minder hindernis
  5. U kunt, op uw eigen casus en inbreng, tijdens de 2e avond oefenen op de nieuwe aanpak en krijgt hulp bij de uitvoering voor uw gesprekssituatie
  6. U leert van uw medecursisten en zij leren van u

Wanneer

27 EN 28 MAART 2024

Beide van 18.30 tot 21:00 uur.

DOORGANG BIJ MINIMAAL 3 DEELNEMERS

De kosten voor deelname aan deze beide avonden bedragen

totaal   €375,00 euro exclusief btw 

SiS Training is aangesloten bij OOM.

Locatie

Kantoor SiS Training (BusinessCenter de Vliert)
Victorialaan 15, gebouw C
5213 JG  's-HERTOGENBOSH

073 - 7519 547  /  06 1980 1986

INSCHRIJVEN